Hi! Put your welcome address here. If you have time, please check my website : http://stuckmuffin.info. See You There!
Disclaimer
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Best-viewed with screen resolutions 1024x768. Enjoy your stay and have fun!
put your site stats here
bold,italic,underlined
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Put Your profile Here. Make it simple and not fugly okay? as long as it is catchy, its okay! :D say what you wanna say,say what you wanna say,say what you wanna say!

Doing...
Feeling : _______
Eating : _______
Doing : _______
Watching : _______
Listening to : _______

Tagboard
Shout mix or cbox? abything just decide for yourself. width="210px"for sure ;)
Daily Reads
Cynna | Cynna | Cynna | Cynna | Cynna

Rotten Things
Mac 2010 | April 2010 | Julai 2010 | Ogos 2010 | September 2010 | Oktober 2010 | Disember 2010 | Ogos 2011 | September 2011 |

Kedai bicycle ''STOCK CLEARANCE''
S a h a b a t dan K a w a n
hari minggu yang memenatkan dan sangat best
Teman Seperjuangan
debat antara kelas - Kemerdekaan asas Kemajuan
realize
benda paling ana inginkan..
ramadhan tidak lama lagi
susah .. cubaan dari Allah
Program Aku Jiwa Pahlawan

Music
Music Here!

bermain baseball
Written at Sabtu, 18 Disember 2010 | back to top

hari ni hari terakhir saya n 3 org adik duk kuantan selama seminggu. sedih betul,besok nak balik pagi2 buta seawal jam 7 pg, insyaallah.

Pada hari terakhir ni jugaklah cousin saya luk(luqman) ajak kitorang main baseball atau rounders(lebih kurang la).cuma 4org je. Selama ni x ingat pula nk main game tu.
(musa-saya) vs (luk-ngoh)
mata=30

time 1st game tu, saya hampir kalah. lepastu start balik 0-0, dengan harapan saya akan menang.
kitorang dah jauh melangkah kedepan dgn mata 5-0 tapi dpt jugak luk n ngoh kejar..tp dgn semangatnya ,saya berjuang hgga habis..menjerit , berteriak, n gaduh2 sikit. kat situlah sedih nya, dalam geram terpaksalah gelak diorang buat lawak.

Akhirnya saya kalah 30-23..dgn berbekal kan parut dan luka2. ye lah,kami bergesel,terbaring(ataslantaikotor), terduduk, berlaga dan hampir terhantuk kat lantai, semua ada . .. tanpa berkata apa2(geram ni) masuk rumah, ambil cawan, duduk dan minum.. rest jap 10 minit baru ada mood nk ckp.sedih tau

fikir2 balik.. best nya main game tadik
fikir2 balik.. malunya , terjerit2. kesian org sebelah,tergnggu
fikir2 balik.. ni lah kenangan yg best