Hi! Put your welcome address here. If you have time, please check my website : http://stuckmuffin.info. See You There!
Disclaimer
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Best-viewed with screen resolutions 1024x768. Enjoy your stay and have fun!
put your site stats here
bold,italic,underlined
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Put Your profile Here. Make it simple and not fugly okay? as long as it is catchy, its okay! :D say what you wanna say,say what you wanna say,say what you wanna say!

Doing...
Feeling : _______
Eating : _______
Doing : _______
Watching : _______
Listening to : _______

Tagboard
Shout mix or cbox? abything just decide for yourself. width="210px"for sure ;)
Daily Reads
Cynna | Cynna | Cynna | Cynna | Cynna

Rotten Things
Mac 2010 | April 2010 | Julai 2010 | Ogos 2010 | September 2010 | Oktober 2010 | Disember 2010 | Ogos 2011 | September 2011 |

ramadhan tidak lama lagi
susah .. cubaan dari Allah
Program Aku Jiwa Pahlawan
keistimewaan menjaga solah dan seksaan meringankan...
kemas dapur
btanye didalam kelas banyak kali
latihan XPDC, kembali pada zaman kanak2...
pantun antara ku dan alya tentang acyah yg lena di...
iftar form 2.. puasa.. ngee..
hari yg dnnanti2 kan.. yg x dsangkakan...!!

Music
Music Here!

benda paling ana inginkan..
Written at Isnin, 2 Ogos 2010 | back to top

1.basikal
2.botol air(besar punya)
3.kasut crocs (haha)

alhamdulillah, benda no. 2 tu ana dah dapat. lagi dua benda je..
sabar itu separuh dari iman..
benda yg ana nak memang susah nk dapat.tapi umi atau ayah ana tetap belikan(botol air) ya allah happy nye. time ana mintabelikan muka ayah memang macam x nak belikan..tiba2 ayah belikan jugak, green colour pulak tu..
ana nak sgt botol besar..kisahnya macam ni,..
>botol besar ana tu dah pecah.. sayang gila lah dgn botol tu...dekat rumah tak ada botol yg gemuk n besar .. yg ade pon 500 ml je...nanti kat skolahkena beli air.. dah la ana kuat minum air..bazir je 80 sen.*sikit nye.. haha, ana nk jimat..

basikal plak rate 1 yg paling ana anak..
benda alah ni, ana teringin dari ana darjah 4 lagi ...umi ana kata,'x elok anak dara bawa basikal'
ayah pulak "ayah x kisah , kakak kena tnye umi, ayh dulu pun macam kakak,nyanyak(nenek) x kasi sbb bahaya,tp umur ayah 17 tahun baru dapat''
jauh di dasar hatiku, '' x kan lah umur ana 17 tahun baru ana mempunyai sebuah basikal? dah tua dah pun..waa''
lepas dari tu..
ana tekadkan nak kumpul duit. bila banyak ana tunjuk kat umi ana... mungkin dgn cara ni , x de lah mnyusahkan umi n ayah ...


kasut Crocs, ana x kisah sgt.. last rate lah katakan... n ia terlampau mahal..tp ikutkanm basikal lagi mahal. disebabkan basikal ana idamkan dari darjah 4 lagi, so basikal n kasut.. ana lebih nak basikal...HAHA.>
:D

Inilah semua barang idaman ana...
ana tanya kawan ana>
"Apa barang yang paling nti nak?"
"phone " ''Iphone" '' Ipod"

Dan segala barang elektronik yang lain..
ana pelik dgn diorang, tapi diorang lagi pelik dgn ana

"segala kesalahan sila abaikan" ~latifah