Hi! Put your welcome address here. If you have time, please check my website : http://stuckmuffin.info. See You There!
Disclaimer
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Best-viewed with screen resolutions 1024x768. Enjoy your stay and have fun!
put your site stats here
bold,italic,underlined
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Put Your profile Here. Make it simple and not fugly okay? as long as it is catchy, its okay! :D say what you wanna say,say what you wanna say,say what you wanna say!

Doing...
Feeling : _______
Eating : _______
Doing : _______
Watching : _______
Listening to : _______

Tagboard
Shout mix or cbox? abything just decide for yourself. width="210px"for sure ;)
Daily Reads
Cynna | Cynna | Cynna | Cynna | Cynna

Rotten Things
Mac 2010 | April 2010 | Julai 2010 | Ogos 2010 | September 2010 | Oktober 2010 | Disember 2010 | Ogos 2011 | September 2011 |

Teman Seperjuangan
debat antara kelas - Kemerdekaan asas Kemajuan
realize
benda paling ana inginkan..
ramadhan tidak lama lagi
susah .. cubaan dari Allah
Program Aku Jiwa Pahlawan
keistimewaan menjaga solah dan seksaan meringankan...
kemas dapur
btanye didalam kelas banyak kali

Music
Music Here!

hari minggu yang memenatkan dan sangat best
Written at Ahad, 26 September 2010 | back to top

2 hari sabtu dan ahad yang best dalam hidupku
saudara terdekat belah ayah dan ummi kahwin..

belah ummi; doktor
belah ayah; x tau
yang pasti sangat menggembirakan. Seharian kami x de di rumah .. menyambut tetamu lah dan sebagainya. x sangka dah kahwin.

yang paling best sekali, jumpa saudara mara untuk kali ke dua di bulan syawal..ni belah ayah,biasanya 1 tahun sekali je.. best nya layan sedare2 kecik.. main nyorok2, kejar2 lah n main hujan skali.
jumpa anak saudara yang baru lahir, dah jadi makcik dah.. jumpa cousin ayah dari jakarta.bila salam diorang,''eh, dah besar dah maisarah ni, dulu kecik je". ana terpikir,diorang kenal aku ke? haha. tebal betul mekap diorang..

belah ummi, cousin ummi yang kahwin, tapi ana anggap tu mcm cousin ana sebab diorang agak sebaya.terutamanya Haikal (form 1)dia rapat dgn ana n adik beradik. Kalau nak diikutkan cousin ana belah ummi semua bawah 9 tahun, so mcm x de gang.
cikmai(makcik) belanja kami(cuosin2) ice cream. then kami tangkap2 gambar dgn pengantin..cantik tau.. terkejut ana. paling ana suka.. dia seorang doktor..bangganya mak n ayah.
ana pun nak jadi macam tu.. so kalau kahwin x de lah mnyusahkan mak ayah sgt, sbb dah ada duit byk dah..

jumpa saudara mara; merapatkan ukhuwwah antara kami,terutamanya saudara dari jakarta yang jarang sangat jumpa.

Sayang Kamu Semua.