Hi! Put your welcome address here. If you have time, please check my website : http://stuckmuffin.info. See You There!
Disclaimer
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Best-viewed with screen resolutions 1024x768. Enjoy your stay and have fun!
put your site stats here
bold,italic,underlined
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Put Your profile Here. Make it simple and not fugly okay? as long as it is catchy, its okay! :D say what you wanna say,say what you wanna say,say what you wanna say!

Doing...
Feeling : _______
Eating : _______
Doing : _______
Watching : _______
Listening to : _______

Tagboard
Shout mix or cbox? abything just decide for yourself. width="210px"for sure ;)
Daily Reads
Cynna | Cynna | Cynna | Cynna | Cynna

Rotten Things
Mac 2010 | April 2010 | Julai 2010 | Ogos 2010 | September 2010 | Oktober 2010 | Disember 2010 | Ogos 2011 | September 2011 |

latihan XPDC, kembali pada zaman kanak2...
pantun antara ku dan alya tentang acyah yg lena di...
iftar form 2.. puasa.. ngee..
hari yg dnnanti2 kan.. yg x dsangkakan...!!
10.3.10..
9.3.2010

Music
Music Here!

btanye didalam kelas banyak kali
Written at Jumaat, 30 April 2010 | back to top

salah ke aku tnye banyak dalam kelas??? terutama subject sejarah..
bak kate ayah setiap kali mnghantar aku kesekolah.. x pernah terlupa utk cakap..>
"kak.. focus dalam kelas .. kalau x faham, tnye''

tp ade org x ske aku btanye byk dalam kelas... ape masalah..??
huhhh....

timun dipotong dan dibelah2,
dibelah2 menjadi dua,
orang x suke aku x kesah,
siapa yang makan cili dia terasa.

aku x kesah.. aku nak jadi pandai ..
kalau aku x pandai cam ne aku nak jadi akauntan yg berjaya... nak bangga kan umi ayah

aku x nak merempat tiada berguna...
aku ingin membangga kan semua orang..

sekarang aku dah form 2.. form 3 PMR.. .. aku nak dapat 7A keatas..
UPSR dulu x dapat pon straight A....
aku nak masuk sekolah maahad...asrama penuh..

ape gune aku g skolah kalau x paham cg mengajar..??
kita nak tuntut ilmu kan..
umi ayah bayar mahal utk aku belajar..

CITA CITA AKU TINGGI....


salah ke aku banyak btanye dalam kelas.......
org yg malu btanye x kan bjaya....

Label: